اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۱۶۰
بحث جادوگری باعث پارگی بی‌دلیل رباط چند بازیکن شده است
بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بحث جادوگری در فوتبال باعث شده چند بازیکن بدون اینکه برخوردی با کسی داشته باشند دچار پارگی رباط شوند.
۲۰:۲۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|
مرتضی اسدی پس از تساوی یک بر یک مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گل زودهنگام بازیکنان پیکان ما را شوکه کرد تا به شرایط بازی برگردیم مقداری زمان می‌برد. خوشبختانه در نیمه اول توانستیم گل خورده را جبران کنیم. حتی یکی دو موقعیت خوب دیگر ایجاد کردیم. در نیمه دوم پیکان حمله کرد و ما از ضد حملات استفاده کردیم. هم ما می‌توانستیم برنده بازی شویم و هم آنها.  بازیکن نفت آبادان در مورد اینکه فراز کمالوند به بعضی از صحنه‌ها معترض بود، عنوان کرد: برخی صحنه‌ها مشابه بود که در همان صحنه‌ها به ما کارت زرد نشان داده شد اما به بازیکنان حریف کارت زرد نشان داده نشد. سرمربی ما به این مسائل اعتراض داشت. تعداد بازیکنان تیم نفت محدود است و برخی از بازیکنان ما امروز محروم شدند. نیمه دوم بازی از دست داور خارج شده بود و کارت‌های بیخودی به بازیکنان ما داده شد. 
اسدی درمورد اینکه بحث جادوگری در فوتبال را دیده است یا خیر گفت: من خودم این مسائل را ندیده‌ام اما متاسفانه خیلی شنیده‌ام این مسائل باید جمع شود. بودن این مسائل در فوتبال درست نیست. فوتبال پاک است و باید پاکی آن باقی بماند. عواقب این مسائل به برخی از بازیکنانی که در تیم‌ها می‌خورد می‌ماند. برخی از بازیکنان در شرایط عادی ربات سلیبی پاره کرده‌‌اند. باید کمپینی درست شود تا این مسائل جمع شود. حیف است در فوتبالی که این همه مشکل دارد چنین بحثی هم مطرح و اضافه شود. 
بازیکن نفت آبادان درمورد اینکه این مسائل تاثیری در نتایج دارد یا خیر عنوان کرد: اینکه تاثیر دارد یا خیر را من نمی‌دانم اما بازیکنانی که در آن تیم‌ها بودند می‌گفتند بدون آنکه برخوردی با کسی داشته باشند ربات سلیبی پاره کردند متاسفانه در فوتبال این مسائل وجود دارد. 
اسدی درمورد اینکه به بازیکن هم تیمی‌اش معترض بوده عنوان کرد: خیر من فقط به او گفتم فرصتی را که بدست آوردی را باید گل می‌کردی.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری